Cookies

GDPR og Cookies

Fra 25 mai 2018 gjelder personvernsforordningen GDPR (General Data Protection Regulation) som norsk lov og erstatter personverksdirektivet. Loven gjelder i alle EUs medlemsland. 

Behandling av personopplysninger

HydroKleen og deres franschisetagere behandler dine personopplysninger for å kunne levere tjenester og produkter, men også for admninstrasjon. Les mer under Integritetspolicy

Automatisk datainnsamling 

Cookies

En cookie eller "kake" er en liten fil som hjemmesider du besøker sender til din webleser. Cookies brukes dels for hjemmesidens funksjoner, men den gir oss også mulighet til å se hvordan websiden brukes. En cookie kan ikke endre eller lese av data på din enhet.

Visse weblesere er instillt på å automatisk akseptere cookies. Det er mulig å blokkere dem enten fra alle eller bare fra spesifikke hjemmesider.

HydroKleen.no bruker cookies for statistikk, tilpasset innhold og annonser.

Google Analytics: gir oss mulighet til å se hvor mange besøkene samt hvordan besøkende bruker vår hjemmeside. Informasjonen som gis kan ikke spores tilbake til personer. Med Google Analytics kan vi se hva som er populært på HydroKleen.no og tilpasse våre sider for best mulig informasjon til deg som bruker.

Google Analytics Remarketing: plasserer en cookie på din enhet som gjør at etter ditt besøk på HydroKleen.no, kan Google vise deg annonser som kan være av interesse. Vi kan ikke identifisere deg som person eller individ ut fra denne informasjonen.

Google Adwords: plasserer en cookie på enheten din som gjør at etter ditt besøk på HydroKleen.no, kan Google vise deg annonser som er mer relevant for deg som bruker. Vi kan ikke identifisere deg som kunde eller individ ut fra denne informasjonen.

Her finner du informasjon om cookies som Google benytter seg av.

Informasjon om hvordan Google Analytics bruker innsamlet data.

Ved å installere Google Analytics Opt-out Browser Add-on på din webleser kan du forhindre at dine data brukes av Google Analytics.

Facebook-pixel: Når du besøker vår hjemmeside og har gjennomført en bestilling aktiveres Facebook-pixelen. Dette gjør det mulig å spore besøk på hjemmesiden, hvilke sider som er interessante, hvor lenge personer var på hjemmesiden og hvilke konverteringer som skjer. Det kan medføre at ved hjelp av denne informasjonen at det skapes en tilpasset målgruppe for annonsering på Facebook. En såkalt lookalike-målgruppe, eller at annonsen som du responderte på ikke lenger er av interesse. Dette kalles for konverteringsoptimering.